Alla inlägg under december 2010

Av Sandra - 31 december 2010 13:27

Snart final, är på slutvarvet. 2010 börjar lida mot sitt slut och fan vad konstigt det känns. Året har gått så snabbt, för ett år sen var jag i Sthlm och firade nyår med mina fina och saknade vänner, i år firar jag in det nya året med min pojkvän och hans vänner som nu också blivit mina :) Så många nya fina personer jag lärt känna dethär året, från januari till december, ojoj. 6 månader sen studenten, 4 månader sen pride, 7 månader sen min 19 års dag. 5 månader till min 20 års dag, fan vad det går undan. 


Ville bara säga tack för ett jävligt fint år alla fina i min omgivning! Haft så många nya upplevelser dethär året, speciellt sommarn, fyfan vilken röjjjjj sommar det var, shit vad det hände mycket. Men nytt år nytt kapitel. Life is what you make it



Gott nytt år vänner ♥ 


/ snaddan & knallrosa klockan ;) FINASTEE. näst efter emil hehe

  

Av Sandra - 31 december 2010 01:42

Inge pigg imorse, haha.. Åkte till bollsta för att skotta fram en av Emils bilar & få den i lite ordning. Middag hos svärföräldrarna i Sel, hämta Adrian, lämna honom och sen hem, kväll med alkohol och lite bingospel tillsammans med Angelica och Ellie och runt kvart i 1 kom Kox:) Nu är klockan snart kvart i 2 och vi ska sova. Har en del att göra innan allt är klart för nyårs firande. Kräm! 

Av Sandra - 29 december 2010 23:58

Sundsvall idag igen. Fick en gaalet fin klocka av baby, älskart. Imorgon ska vi påbörja fixet med bmwn & sen bingolottokväll med inte helt planerat sällskap än! Spela wii nu & sen tv, sen får vi se vad som händer. Tryckte i mig koffeintabletter för att piggna till, kaffedarr på det då. Kommer vara vaken halva natten, hähä. Pöss! 

Av Sandra - 29 december 2010 00:29

Gjorde världens godaste lasagne idag, mmmh skills. Alla i hela världen borde smaka, mhmhmhmhmhmh. Imorgon åker vi till sundsvall igen, inte dåligt dä. Nu är det "Stålar av ball" som Emil sa idag, alltså hahahahaha. Även Stallar av bål, som man också kan säga, haha jaa.. söt pojkvän jag har. 


Puss & kram

Av Sandra - 27 december 2010 23:29

Birsta idag, nöjd över inköpen! På onsdag blir det lite mera, fortfarande inga strumpor.. haha. Och fortfarande har jag inte lagt in mina kläder i ena garderoben, kanske dags att ta tag i det? Men nu ska sminket bort & ja ska piss. Ojaaa. Fett skönt det ska bli, nivet känslan när man hållt sig länge, och sen bara slappna aaaav. Låter som bäckarna på våren, porlar så vackert. haaha njaaaa men toiletten nu. Hörshej 


  

Av Sandra - 26 december 2010 23:17

En dag med blandannat ett besök hos svärföräldrarna, Dollar$, Hemköp & nyårsplanering! Nu ska vi kolla på film nr2 för idag, skräckis! Måste upp tidigt imorgon för att duscha, sen åker vi till Sundsvall med Sebbe & Malin, kanske samma sak på onsdag också, men med familjen Jansson! Är ju endå mellandagsrea, jag behöver strumpor.. typ det roligaste att köpa eller? haha.. Och såklart maaaassa smycken, örhängen! 


  

/Blingbling nörden. 

Av Sandra - 25 december 2010 12:27

Vilken skillnad, sjuukt. Har stått på balkongen i linne i några minuter, och det är -13! Igår var det -32 & inge skönt alls, nu är min kropp van den extrema kylan så idag känns det som sommar;) Till&med kissarna ville ut idag, dom har fan varit helt isolerade dehär dagarna det varit rysskyla! Bajbaj

Av Sandra - 24 december 2010 22:51

Efter en heldag & kväll hos morfar & mormor sitter jag ensam hemma och dricker vin. Känns som att jag har mycket att göra men att jag inte orkar ta tag i allt, typ packa. Ja men iallafall, fina julklappar. Det jag behöver liksom, pengar, kalender för mitt fiskminne, och lite annat. Håller mig vaken länge inatt! Kyssss. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards