Alla inlägg under oktober 2011

Av Sandra - 26 oktober 2011 11:16

Vi fiskade aldrig i förrgår, vi åkte till sundsvall istället ;) haha. 

Nu har jag färgat håret & väntar på att det ska torka, måste iväg till

jobbet och beställa lite från en Oriflame katalog :) Nejmen frukost

nu och sedan sminka mig. Sen ut, ska ner på stan också :) I helgen 

kommer vi befinna oss i Vilhelmina, härligt att komma iväg en sväng.

Nu vill vi bara att det går fort tills vi ska åka. 


Av Sandra - 23 oktober 2011 18:10

Fyfaaan vad trött jag är, först var det en jävligt livad natt hos grannarna, 

så skulle jag upp 5, jobbade till 16.30 & en hel del stress. Skönt att dagen 

är över. Nu ska jag bara ligga som en palt i sängen och glo på tv, har duscha

och fan vad skönt de va. Höll på somna innan, vågar inte blunda mera nu. 

MEEENEE nu äre middag. Men vad ska jag äta då? ;o 


Imorgon är det måndag, vi är lediga (kanske) och isf  kanske vi åker och fiskar. 

Så längesen nu, lär passa på innan vintern. Men det är är ingenting som är 

bestämt, men det skulle va så jäkla roligt. Jag & hjärtat!

Av Sandra - 21 oktober 2011 18:15

Jaha så var det fredag! Har varit på stan några timmar, kom hem, 

åt litegrann & sen lirade jag "lite" ps3 haaahaha no life! Men ganska

skönt att bara ligga i sängen och glo på tvn, använder iallafall mina

hjärnceller till att tänka hur fan man ska göra ibland :) Jag är fortfarande

genomfrusen sen jag var på stan så det blir förmodligen ett bad när 

detta inlägget är klart & även nagelfix;) Och i förrgår köpte Emil en ny bil, ganska skönt endå. En fin peugeot 206 gti -03a! jävligt fräsch,

har ju knappt gått ngt alls. Det är bara lite småfix som Emil vill

lägga till så han är helt nöjd :D 


HAHA oj varför känner jag mig så gammal nu när jag tittar på denhär bilden? 

Känns inte ens som mig.. Har jag varit så ung? :o är bara ngn månad över 18 men satan va stor jag känner mig nu hahahaha... 

 











Av Sandra - 18 oktober 2011 19:45

Shit vilken nörd jag varit idag, men det får man vara när det

varit så dåligt väder som det varit heeela dagen! Skulle ju

egentligen gått ut & köpt mjök men peppen på det när det

spöregnar? nja! Men nu är det tv som är nr1, för det är 

outsiders snart, om människor som bor mitt ute i skogen

osv haha! Har varit så dålig på att äta idag eftersom man 

aldrig blir hungrig när man sitter stilla, så kompenserar 

det med popcorn, fan va gott! Va ute och tog lite frisk luft, 

(med en cigg!) måste bara säga att vi köpte de nya marlboro

för någon dag sen, dem smakar helt normalt först men man

ska trycka på dom så börjar dom smaka menthol! Haha vi 

fattade ingenting i affären så vi blev nyfikna och var tvugna 

att testa :D 


Natti!

Av Sandra - 18 oktober 2011 13:15

Igår var vi i Sundsvall, birsta city, köpte lite kläder & så. 

Haha jag ligger och nöter dehär spelet, så jäkla kul. Gillar

fasen inte krigsspel alls, blir så sjukt stressad när man ska

springa runt och skjuta och akta sig själv så man inte blir 

skjuten.. Men spel från 7+ är perfekt för mig, haha. Ligger

& skrattar för mig själv för gubbarna är så söta.. Riktigt

muppigt spel! 

 




Av Sandra - 15 oktober 2011 13:00

 Egentligen skulle jag tagit en promenad men orkar inte, och så är det kaaallt, säkert ännu kallare här inne än vad de är ute! men men man får se vad som händer & fötter. (men det lutar nog mot att det inte blir något, haha!


    


Japp jag säger det så bra själv! 

Av Sandra - 13 oktober 2011 16:18

Var nere på stan för att handla till middagen, känner för att lyxa till 

det lite även om det bara blir jag som äter. Är så dålig på att äta en

bra middag när Emil jobbar, men idag då jävlar. Så blir det en lugn

& tidig kväll för mig, för måste upp runt 5 imorgon! :) 


Av Sandra - 8 oktober 2011 18:15

Det är inte söndag idag, men det har jag trott. Men imorgon! Dåå äre söndag,

och jag ska upp kl5. Igår ringde Emil från jobbet och sa att vi inte hade nån

bil längre. Nån som va sugen på den hade åkt och köpt den, haha. Så då

ser man väl aldrig den igen då... 


Fan vad kallt det är överallt, så tänkte jag. Så jag gjorde ett svanhopp ner i 

badkaret. Skön-t. Nu börjar Gumball 3000.. hoppas tiden börjar gå lite fortare, palla vänta till 21 innan det blir liv i lyan igen.. Hores! 



Denhär bilen fundera vi på att köpa, en bugatti veyron 16.4 ;) 

 

  




fet som fan .  ( lovar, vore jag riktigt jävla tät skulle jag inte tveka en sekund på att köpa en sånhär... eller två. Vi måste ju ha en var). 







Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards