Alla inlägg under februari 2011

Av Sandra - 28 februari 2011 17:30

I vanliga fall skulle det vara ca 1½ h kvar, men nu är det ännu längre, till&med obestämt. Så jag får ligga och vänta istället.. Ska snart laga mat iallafall, så baby får när han kommer hem.. När han nu kommer.. Meeeen jag är iallafall fräsch, passade på att klippa bort lite huvudhår innan duschen, sen hamnade även massa andra saker I håret, så nu mår det lite bättre. Har fan duschat två gånger idag, först imorse- bara kroppen men sen insåg jag att håret mådde som en påse skit så det behövde lite ompyssling också.  :) 


sept 2010..

vart tar tiden vägen? 


  



Av Sandra - 28 februari 2011 12:23

Jävligt kul att vara förkyld, aaaalltid.. Massa halstabletter, té & Mario world på Wii.. Försöka sova lite, har liksom inte funkat att göra det inatt.. Så jag vaknade tidigt imorse, kunde inte sova alls, så gick upp & diskade.. Emil blev iallafall glad när han vaknade :)








Av Sandra - 27 februari 2011 23:07

Vi åkte aldrig till Sundsvall igår, det dök upp en sak i sista sekunden, som var viktigare, så vi åkte till Birsta imorse istället & var där hela dagen. 


Vaknade inatt av att jag hade sjukt ont i halsen, det blev bättre framåt dagen men nu har det blivit sämre igen, uhuh mår inte alls bra ;/ Dags att sova snart tror jag, så kanske det är lite bättre imorgon.. 


Började tänka på en sak, när jag såg att Emelie & Morgan fyller år idag.. för 2 år sen firade vi deras 18års dag.. Och båda däckade sjukt tidigt.. hahaha. Jag & SaraS hade jobbat lite senare än de andra, så vi drack på vägen tillbaka till stugorna, och kom fram till en röjjjparty stuga, & tillslut, var vi tvugna att lämna små fyllona i soffan (födelsedagsbarnen) och åkte på krogen istället, haha. Så firade vi deras födelsedag utan dem! 


Party- elias

  


Kom hem på natten & hittade dessa... fortfarande sovandes... hahaha 

  

2 fina år sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Sandra - 26 februari 2011 08:53

Runt 10.30 kommer Emma in från Bollsta & då ska vi åka till Birsta för en heldag där :) vaknade tidigt imorse, men konstigt då.. somnade på två röda igår! tidigt också.. 


älskade & saknade, känns som den dagen var både början & slutet på mycket.. bra & dåligt. 

Fri som en fågel



  

Av Sandra - 25 februari 2011 10:28

  


Idag åker vi & hämtar Emma & Adrian sen vidare till studion.. Äntligen fredag, kanske Birsta i helgen, & kyckling till middag ikväll! Underbaaart. 


Jävligt skitig spegel, men ja gilla fläckar 

Av Sandra - 24 februari 2011 11:14

Jag hoppas verkligen vi kan genomföra det vi pratat om.. 


There's no one I'd rather be with than you. ♥ & det vet du lika väl som jag. 

Kärlek vid första ögonkastet & det är den underbaraste känsla jag någonsin upplevt. 


  

Av Sandra - 24 februari 2011 09:33

Är lite slö just nu, blev gaddad igår så jag ska hoppa in i duschen nu & ta bort plasten. Ska följa med hjärtat till Sollefteå idag, och han ska gadda Daniel, så det blir kul att se resultatet på plats istället för på bild. 


Jag vill göra något roligt med mitt hår.. Nu känns det ungefär som när jag var platina och less på det, men då var jag sjukt less. Så farligt är det inte nu.. Men mitt hår mår inte bra nu och kommer inte göra det efter hårfärgsbyte så nää.. 

Av Sandra - 23 februari 2011 11:13

  


Igår somnade en viss person på min tutte, undra vem? Måste skynda mig nu, snart kommer Emil och hämtar upp mig, ska till Sollefteå.. Så nu ska jag tvätta håret, skiiitsnabbt.  


Jag älskar dig så mycket, min pusselbit.

Ovido - Quiz & Flashcards