Alla inlägg under juni 2011

Av Sandra - 29 juni 2011 18:45

Dagen har gått så fort på något sätt, vet inte varför? Skönt verkligen.. På fredag åker jag, hjärtat & kox iväg en sväng, kommer hem på söndag. Åh vad jag längtar till imorgonkväll..! Äntligen få pussas med baby igen :) 



 






Av Sandra - 25 juni 2011 22:45

     

Myser här hemma, med ljuslyktan jag fick av Emils familj när jag fyllde år :) Tänk hur mysigt det kommer vara härinne på vintern! (och hösten..).


Ett glas mjölk och sen ska jag sova, eller iallafall försöka.. ibland älskar jag att bo på källgatan!!! not. Efterblivna grannar, det är sanningen och den kan svida den! Imorgon ska jag ner på stan tiiidigt för att möta upp Emil & så ska vi göra det som är tänkt att göras!




Av Sandra - 25 juni 2011 17:30

Sitter här och är sugen på godis.. Sitter och överväger om jag ska gå till hemköp eller inte, vad jag ska köpa OM jag orkar gå dit, kan ju inte bara gå dit för lite godis! Eller? Nej då kanske jag ska passa på att köpa hem lite mjukbröd och turkisk yoghurt också? Kanske vill jag ha gurk- & morotsstavar med dipp ikväll? Fan vad gott!! Men inget godis då, eller bara lite? Kanske ska jag inte alls gå, utan äta köttbullar och sen låta bli resten?


Haaha.. Dethär är inte okej..  


Men iallafall,


midsommarhelgen har bara varit lugn för oss, Emil jobbar dygn sen imorse..  Blöö! Igår förmiddag metade vi iallafall, kul kul! Och mysigt :) Nu vill jag ha hem min man ♥  I lovie lovie love you! 

Av Sandra - 23 juni 2011 17:00

Äääntligen nyfärgat hår, har längtat. Ingen sexig utväxt längre, haha. Mysväder ute, ska mysa heeela kvällen med mitt hjärta! :) 


 

Av Sandra - 22 juni 2011 18:30

Alltså det känns så fel när man kommer ut från bolaget och det första som händer är att en tant springer ikapp och bär en hel hög av jesus böcker och räcker fram dom. Det känns inte riktigt rätt? :O Man bara haaaha näääe....' . 


Och näääääää jag ska inte supa till, och inte Emil heller. 


Men vi är iaf gamla nog ;PpPppPpPPPpP 


Av Sandra - 22 juni 2011 17:00

   


Dollarstore har världens bästa nagellack, för 2 år sen när jag & Hanna drog till dalarna hittade jag blandannat ett svart där, mitt första svarta därifrån, och satan i gatan vad bra det var. Jag har alltid haft många sorters lack, för jag är en sån person som alltid måste ha något på naglarna. Har inte varit utan nagellack på tårna på fleraflera år! haha. Så hittade ett vitt där, som jag tänkt köpa många många gånger förr.. Men tog mig an det nu! Nu har jag äntligen ett jävligt BRA manikyrlack eftersom jag aldrig lyckats hitta ngt bra genom alla mina år. NÖJD. & så kommer ju min bejb hem om några timmar, alltså hur bra är inte det. Och så ska vi äta KYCKLING. Så jävla oslagbart :) 

Av Sandra - 22 juni 2011 09:51


I loveee. 

Fyfan vad svårt det var att somna inatt, sinnes! Äntligen är det morgon igen, ska sminka mig och gå på ett möte om några timmar. Hoppas det inte börjar regna! Fast har ju ett nytt paraply hahaha. Heidaaa

Av Sandra - 21 juni 2011 23:23

Det här är ju inte alls kul.. egentligen sitter jag inte ens vid bärbara, den är av! Utan sitter i soffan och kollar på tv men var tvungen att slå igång denna och tänka på annat ett tag.. 


Hur kul är det att enda kvällen jag är ensam så sitter jag i soffan, ser csi (med taklampan på bara för jag har hållit på med löshåret). & så har vi stationära i ena hörnet, och på skrivbordet ligger en utdragen sladd, till lurarna, fast dom ligger redan på golvet, medans sladden fortfarande ligger uppe på skrivbordet. & så bara hööör jag hur det skrapar på bordet, som att något glider på det och helt plötsligt ser jag i ögonvrån hur något ramlar ner & faller på golvet! så går dit och tittar, och där ligger sladden. KUL! Det blåser ju inte här inne eller något, och den låg inte långt ut på kanten heller... tagga kunna sova inatt. NOT!! så har ju tydligen lägenheten ovanför oss haft lite otyg för sig förr..


:( 


Nu ska jag lägga mig i den sköna sääängen och lukta på Emils kuddar.


GODNATT!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards