Alla inlägg under juli 2011

Av Sandra - 25 juli 2011 20:47

Imorgon är det sista arbetsdagen på TVÅ dagar, äntligen lite ledigt. 

Ska bara njuuta då, eller onsdag måste jag städa, dethär går fan inte, 

haha. Och i eftermiddags kom Emma & barnen, mysigt! Helt crazy kids

ikväll, sjukt busiga! 


Tänker plocka fram jordgubbar nu, hade helst haft dem vi köpte i turkiet, 

men nu går ju inte det, så då får man nöja sig! 


 





Av Sandra - 24 juli 2011 06:16

Kände att jag behövde uppdateras lite idag, hur läget ser ut i världen, 

& då kan jag lika gärna skriva ett inlägg också, för kommer nog inte 

orka  ikväll när sista passet är klart. Jobbar delat, vilket betyder

att jag går 7-11 & sen 16-21, samma som igår. Hjärtat var så söt igår, 

överraskningsmiddag & sen låg vi bara i sängen, tills det var dags för

mig att slumra! Var så sjukt trött, är det fortfarande bara för att det

är dåligt väder, då blir jag automatiskt jävligt trött! 

Av Sandra - 23 juli 2011 14:45

Vet inte hur många liter vätska jag fått i mig senaste veckan, allt för

att bli helt frisk men inte verkar det ha funkat så vidare bra.. Men 

det var som anat, fick jag veta idag! Bestämde mig för att inte åka 

någonstans, får se om det blir några konsekvenser av det.. Just nu 

tar jag inte mitt eget välbefinnande först. Känns som att jobbet är 

viktigare. Men det är jag & 349 999 svenska kvinnor till detta år, skönt att

veta att man inte är ensam iallafall, haha.. & i Usa är det ca 10 miljoner, ajaj. 


Majs i förrgår, gött! =) 


Snart dags att gå till jobbet, hoppas det inte börjar spöregna mitt i allt! Nog för jag har både paraply & nära dit, men endå! Inte kul att plaska i massa vatten :) 


& igår åt vi ute,  mysigt 





Av Sandra - 21 juli 2011 20:49

Egentligen skulle det vara jävligt skönt att färga håret ikväll, samtidigt

som det är onödigt när jag endå bara ska jobba imorgon. Får se hur det

blir! Inget sagt, inget bestämt. 








Av Sandra - 20 juli 2011 22:21

Det är 1 ½ h sen jag kom hem från jobbet, klockan tickar på & snart är det dags att sova.. Upp tidigt imorgon för att jobba 7-16, är jag dum som hoppas att det är dåligt väder imorgon? Inte skitdåligt men inte som det var idag iallafall.. 










 











Av Sandra - 20 juli 2011 12:00

Fått sova ut idag, skönt. Emil sover fortfarande, haha.. Senare måste vi jobba, och när jag slutar, då börjar han. Och imorgon när han kliver av, då börjar jag.. Kommer typ vara så några dagar nu. Tur det inte är så varje dag, men pengar är pengar! 


MUMS

 

Av Sandra - 19 juli 2011 11:45

Vi hade en otroligt bra vecka, både i Vilhelmina & sen i åsele. :) Nu håller jag på att röja undan lite, måste ner på stan efter det.. 


Min snygging

 

 



Av Sandra - 11 juli 2011 08:52

Är så gott som klar, om en timme ska jag träffa Emil på stan. 

Nu är det sista rycket, åker om 7 timmar =) 


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards