Alla inlägg under augusti 2011

Av Sandra - 31 augusti 2011 17:15

Håller på med en hemlighet just nu, kommer avslöjas efter kl 21 ikväll, när 

min fina boyfriend kommer hem. Kommer förmodligen få höra hur himla söt

& gullipluttig jag är.. ;) haha. Ne men förmodligen har jag gjort hans kväll ;) 


Så då undrar ni, vad är det jag gör? Jaa vad gör jag? 

Nu har tiden gått ut så nu lär jag fortsätta :) är massa att göra!

 

Av Sandra - 30 augusti 2011 13:45

Det är så skönt att Emil har en så bra familj :) idag kom hans mamma hit, för hon hade ingenting att göra. Så vi satt på balkongen & pratade massa innan vi åkte iväg, eftersom vi endå skulle på samma ställe. 


Igår åt vi tacos, fyfan vad gott det var! Kan ju inte vara någon som tycker att

det är äckligt? Förutom lillebror då, haha.. & så får jag se hur det blir med jobb

på natten, även på dagen. Det är roligt att jobba, man får pengar och något att

göra. & pengar behöver vi alla, men dom hoppar inte ner i fickan av sig själv tyvärr. Vi försökte spela bingolotto i förrgår, men de gick ju jävligt dåligt! Nog var vi nära att vinna flera tusen i kontanter osv, men tydligen inte nära nog. Fan vad roligt vi skulle haft annars : ) Det finns mycket fint jag skulle vilja ge min fina pojkvän men det har jag inte råd med.. Det får räcka med min kärlek :) kanske är det finaste man kan ge någon iallafall? Äkta kärlek från någon man känner samma för. loviloviiie, massa kärlek till han, Emil Jansson!  (egentligen hade jag tänkt baka bullar som överraskning, men insåg att det finns andra dagar än idag, så en överraskning till bullkungen när han minst anar, hehe!). 








Av Sandra - 28 augusti 2011 11:39

Ja, egentligen skulle vi ju till jämtland i helgen, (till Emils familjs stuga)

för att fiska och så, men eftersom det var utlovat regn & dåligt väder där

var det ingen mening, och det skulle vara uppehåll här istället. Så igår 

morse åkte jag, hjärtat, Risse & Robert till Icktjärn & fiskade istället, 

var där iallafall 11 timmar, åkte precis innan värsta åskvädret. Jag lyckades

iallafall dra upp 3 fina regnbågar, och de andra fick ingenting hehe. För

det är ju fiskarna man får UPP som räknas ;) Snart någongång blir det 

iallafall att vi åker till jämtland. 


Och jag är förkyld, i går också men ville verkligen ut & fiska (jag måste

ju skaffa mat på bordet..) haha. Nej men ville verkligen det, och vädret

igår var ju inte det finaste vädret heller.. Vissa stunder.. Så nu ligger jag

inne & snorar och är lite borta i huvudet, Emil är i Sel & stallbygger. Skulle 

ju vara där jag också men inatt gick de inge bra alls att andas eller sova. Kvävdtjej.se

Snart dör datorn så dags att posta inlägget innan hela skiten försvinner. 

Hajdoooe


Av Sandra - 25 augusti 2011 12:30

Åker nog till Sollefteå idag, när det slutat regna så mycket. Har endå ingenting

att göra :) Imorgon är det fredag, vilket betyder att vi åker iväg över helgen! Det var bara det jag ville säga, hejdå



Av Sandra - 24 augusti 2011 20:18

 

Tog ett underbart bad & gjorde massa tjejgrejer, tittade på tv, sen ringde Emil, tittade på tv igen, nu blev det bloggpaus & nu ska jag fortsätta titta på tv. Så godnatt! 

Av Sandra - 24 augusti 2011 17:00

Igår åkte vi till sundsvall med Emils föräldrar, kom hem med några 

påsar. Hann vara hemma nästan en timme innan jag åkte för att 

jobba, och nu jobbar Emil natt så här får man sitta ensam, men 

har ju iallafall saker att göra. 


Håller på med en liten höst- städning, (snart klar..)

som hjärtat började med redan igår. Och fan vilka sköna kuddar vi

köpte igår då, vi kommer sova så jääävla gott. Kanske ska köpa fler 

tillomed, bara för att dom är så sköna. ;) 


Somsagt, rent & fint! 

 



Av Sandra - 21 augusti 2011 17:00

Min lediga dag, så häärligt. Egentligen skulle Emil ha slutat nu men 

dröjer någon halvtimme till.. Sen kommer han & hämtar mig för vi ska

till hans föräldrar & äta ikväll :) Undra vad det blir för maaat???

Har inte gjort ett skit idag, bara tittat på tv & nu skriver jag detta.. 

men nu tänker jag stänga ner denna grej & leta lite i garderoben. 



 

Av Sandra - 19 augusti 2011 13:45

Så jäkla skönt att vara klar med ett pass, jobbar ju delat både idag & imorgon,

börjar inte förrän 16.3o igen. Iallafall så hade jag en rolig eftermiddag med 

min kära svärmor igår! Sen åkte vi hem till dom :) & till helgen som kommer 

åker vi kanske iväg en sväng, hoppas på det iallafall. :) 



Idag fick jag en blomma, haha! Fast den måste planteras, 

& det vet jag inte om jag orkar?  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards