Alla inlägg under februari 2012

Av Sandra - 27 februari 2012 10:57

Haft en mysig helg, inte allt för mycke som hänt men det har varit sjukt skönt! Just nu sitter jag sista minutrarna av lunchrasten, slutar om 2 h såatt! Dags att flyttpacka lite mer, måste ta tag i mitt berg av kläder och rensa & även lägga ner det jag klarar mig utan fram till flytten.. Pepp! Nu äre inte länge kvar ;)

Av Sandra - 24 februari 2012 22:58

Just nu ligger vi bara i sängen och gör nada, emil ser film men de gör inte jag! Har jobbat några timmar idag och så har vi faktiskt tagit en liten roadtrip ;d fick med oss emma hem också :)

Av Sandra - 23 februari 2012 13:57

Men hejsan, längesen eller? Har hänt en hel del nu senaste månaderna. Och snart äntligen lämnar vi 

källgatan, lägenheten & våra psykgrannar och flyttar till ett bättre ställe, vårat hus! Det är exakt 2 veckor

kvar nu, och vi har redan packat ner halva lägenheten.. Iallafall tänkte jag försöka börja skriva här igen.. :)


Så sjukt fint väder också, vill verkligen ha vår nu.. så LESS på vintern.  Så inge mer snöstormar nu tack! aja, 

sitter på stationära & har nördat ett gammalt goding spel i väntan på att håret skulle torka, och nu hare ju

det så!  Tänker dra på mig några andra kläder och sedan ner på stan och handla, blir en svenne middag med köttbullar & grejer, göööööött! 







Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards