Alla inlägg under april 2011

Av Sandra - 28 april 2011 17:15

Håller på att förbereda middag till oss, var och handlade lite. Blir varmrätt & efterrätt! :) Måste bara sitta ner en sekund alltså.. promenaden dit & tillbaka med tung matkasse liksom, inte det lättaste kanske. Ikväll ska vi förmodligen till Greken & Jimmy, trevligt! 


En sak jag tänkte på idag när jag handlade, jag bara stog där mitt i affären och bara VAFAN SKA VI ÄTA? inte en blekaste aning. Endå är hela affären fylld med mat. När man bodde hemma åt man ALLTID god mat, såklart lagar vi ju inte mat vi tycker är äckligt, men sortimentet var desto större. Alltid god och varierande mat, nu bara korv- köttbullar- pommes - sylos- sås. Hahahahahaha jaaa. Tur man är och äter hos Emils föräldrar ibland annars vet jag inte hur min kropp skulle må :P Men äter man bara sånt som går snabbt för att det är enklast? Man orkar ju typ inte stå och göra värsta lyxmiddagarna när man är två. Men ibland måste man faktiskt lyxa till det :) som idag, det blir efterrätt! Var jävligt längesen man åt något sånt. GÖTT. 


    

Av Sandra - 28 april 2011 14:09

Gick för ovanlighetens skull in på ett bibliotek idag, och lånade en bok! Var inte igår det hände, men faktiskt kändes det jävligt bra. Har precis slutat prata med Lina, och hon bara Vad gör du? -sitter o läser bok. BOK? jaa bok! sa du bok? Hahaha inte så vanligt kanske.. Nu blev det bara en liten paus, snart dags för en liten lunch.. satan vad hungrig man kan vara! snaddan måste ha nått i magen nu innan hon svimmar, ville bara säga att jag saknar min Wini!


 

7

Av Sandra - 28 april 2011 09:31

Började dagen med ett viktigt samtal, behöver jag inte tänka mer på det..! Jäkligt skönt eftersom det finns en möjlighet annars att det glöms bort helt. Men igår iallafall, när Emil äntligen kom hem, åkte vi & hämtade mat på Sylos, åkte hem och åt. Sen var vi inte vakna så jättejättelänge innan vi somnade :) Fick ett jättefint navelsmycke av honom som jag gått & kollat på ett tag, och så bara köpte han det till mig utan vidare, älskling! Har verkligen resfeber nu, det kommer bli så jäkla mysigt! En vecka kvar idag, det är så nära nu alltså! :-D 



 

Av Sandra - 27 april 2011 13:03

Trodde inte att det skulle ta sån lång tid på stationen som det gjorde för att hämta ut passet, efter många om & men så fick jag gå hem, irriterande att dom inte vet vad dem håller på med..! Men nu ligger det nya i skåpet tillsammans med Emils, vi är tillsammans i skåpet också, hehe. 


 

Nu är det inte alls länge kvar innan vi åker, måste skriva en Att-göra lista bara för att vi ska komma ihåg det viktiga. Det är 8 dagar kvar innan vi åker, känns så jäkla overkligt, helt sjukt känns det faktiskt! Ska typ inte packa ner nånting nästan, bara för att få hem mer från turklandish. Kanske åker till Vilhelmina, sen till Umeå:) Så kanske vi kan vara där sen när vi kommit hem, så får jag träffa den närmsta släkten eftersom vi kommer hem dagen efter min födelsedag, & förmodligen vill mostrar, kusiner, mormor & morfar äta tårta med mig :) 

Av Sandra - 27 april 2011 10:00

Så trött.. Sov knappt 2 timmar imorse men är grymt trött iallafall.. ;( Måste dra på lite smink & sen hämta passet.. snark! Tur att det inte är så långt dit. Sen hem & göra lite fint, vi har knappt varit hemma dessa dagar, och så fort man ätit nånting har disken bara ställts på hög, glas överallt känns det som. Men sen blir det fint : )

Av Sandra - 27 april 2011 05:30

Heeelt jävla omöjligt att sova.. Eftersom Emil skulle upp halv 5 imorse.. Men ca 20 över 3 stog en äggskalle på våningen nedanför och skulle in i en lägenhet så han ryckte hur länge som helst i handtaget, knackade på osv innan Emil vaknade av sig själv ungefär den tiden.. så han gick ner och sa åt honom, var så jävla sur och trött så tänkte göra det själv men jag trodde han stog i porten så tänkte bara då får han fan stå där jag ska fan inte gå ner och släppa in honom.. Men så stog han ju inte där utan i trapphuset & baby gav han en jävla utskällning :) haha.. Väcker fan hela huset, hur fan är det med folk nu för tiden? Men iallafall, helt omöjligt att somna om.. 


I söndags;













   

Av Sandra - 25 april 2011 08:32

Satt ute & solade igår, ljuger om jag säger att man inte ser skillnad, haha.. Får iallafall en grund tills vi åker utomlands, så kanske färgen fastnar mycket bättre då så man inte blir röd- sen brun.. Snart vaknar väll min andra halva, och sen ska vi åka iväg. Ikväll blir det iallafall uppfräschning till 1000, känner mig riktigt äcklig.. Som tur är tycker inte Emil det!! 

Av Sandra - 24 april 2011 08:00

Har varit så sjukt fint väder hela helgen, inte ett moln på himlen igår & supervarmt och det skulle bli varmare idag! Var inte blek igår iallafall när vi kom hem från Emils föräldrar, ska dit idag igen eftersom han håller på att hjälpa dom en massa och idag ska han få hjälp med calibran. :) 


Ufo-bettan för längesen.

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards