Alla inlägg under januari 2011

Av Sandra - 31 januari 2011 19:15

Min älskling är äntligen hemma & vi har ätit middag. Imorgon följer jag nog till Sollefteå, nu när jag gjort bort shoppingen till lägenheten. Måste titta på inflyttningspresenter snart också, vi har två par att köpa till! :-) Vi vet ju en sak, men sen är det ett stort frågetecken. Men tanken som räknas, men vi kommer nog på ngt snart, eller när vi är bland alla hyllor. 


  

Av Sandra - 31 januari 2011 14:47

Jag vill verkligen att det ska vara våren som är påväg, här för att stanna! Men det är att hoppas på för mycket (?!).. Det är bara januari än så länge, men fan vad skönt det är ute nu. Gick en promenad, ut för att köpa saker till lägenheten, och nu är det gjort, och allt är på sin rätta plats.. Min rygg är trasig som vanligt och blääää fan vad ont det gör. 


Igår åkte vi ju till Sundsvall! Först kom Emils föräldrar och syster & fikade lite, sen åkte vi vidare. Köpte blandannat ett litet bord att ha vid sängen och en grej att ha under handfatet, där man kan ställa saker på. Fint! Det blir bara finare & finare :-) Jag saknar bara min baby nu.. Vila ryggen och sen få iordning lite, alltså fan vad skitigt det blir inne nu när det smälter, och inte lite skitit heller utan rejäääääält. 


Sommaren 2009, åkte med Hanna till dalarna. Cykelturer, massa morgondopp i olika väder, & massa andra bad, strutsar, jag fick en fin o röd bränna, hitta grodor, alkohol, och campingen-hänget hahaha... och masssssa annat i en vecka. Åhåhåh saknar!!!!!! Nu orkar jag inte leta reda på bilder från dalarna, men en bild från 5 meters cykeln:




Och en bild när vi va typ 17? och toaletterna vi gick till när vi va less på lektionerna.. Haha soeta, saknar dig snuffsä ♥ 

    

Av Sandra - 29 januari 2011 15:49

En långpromenad, inräknat ett besök på Dollar$ & Hemköp, träffade Kox & Angelica, och massa vind! Eller vinden träffade oss..   Shit vad det blåste. Städade undan här hemma, fick undan resten av kläderna som hängt på tork, dammsög och fick handfatet skinande rent och badrumsskåpet fint OCH toaletten (BLÄÄ känns som jag har fått skabb nu)... Äckligt med toaletter, spelar ingen roll om det är hos Paris Hilton eller här eller i en familj med massa personer, möööö vad toaletter är äckligt. 


Emil lagade så god mat! Men nu häng magan ner till knäna. Älgkött, pommes & kall bea, mmmmh.. Ove's gokötte! Ikväll får vi se vad som händer. Chips & dipp? hyra film? Fest? Köttkoma? Vet inte. Återstå att seeee :D 


Vaknade och öppnade balkongdörren, såg dethär! Fan vad det har försvunnit snö! Kom inte tillbaka.. 


Av Sandra - 29 januari 2011 11:49

Somnade så tidigt igår kväll, drack en grogg och sen var jag less haha. Emil var däremot vaken i 5 h efter mig, helt knäckt var jag. Pigg och glad idag, så fint väder! Knappt någon snö kvar på balkongen, solen skiner, det droppar från taken & det är så jävla underbart. Vill bara ha vår nu och sedan sommar!


Göra sista grejerna nu sen ska vi ut i finvädre. 


Av Sandra - 28 januari 2011 20:26

Haft fullt upp idag innan vi kunde sätta oss ner och njuta av en jävligt god middag! Nu ligger i sängen och dricker grogg, har även några kalla på tining (!!) haaha. De har stått i kyla så det är lite is i, får se hur det är i dem efter vi knäckt en! Och massa kött har vi också fått.. Massa älgkött! Så gott. Ove & Maria är så snälla! Har även pratat med en av mina bästa idag, blev inte länge men bättre än ingenting. Nu är vi iallafall lite uppdaterade ;) hehe. På söndag blir det förmodligen Sundsvall & Birsta, men imorgon vet jag inte vad som händer, men det är mest troligt att det är skitbra väder så vi ska nog ut under dagen.. 


Ses i lingonskogen

Av Sandra - 27 januari 2011 21:49

Koma efter maten, fyfan vad mätt.. Men det är väll det som är meningen? Kan ju inte äta sig halvmätt bara hehe. Fick iallafall två presenter när Emil kom hem, en av honom och en av hans föräldrar! Glad blev jag och glad är jag än, fina saker ju :) Så snällt! Nu ligger vi bara & kollar på Svensk Maffia, dricker massa isvatten och mååår. Imorgon är prio ett en vaaarm dusch. Sen fix och sen iväg. 

Av Sandra - 27 januari 2011 17:44

Veckorna går så otroligt fort! Redan fredag imorgon, så vi ska till Sel på förmiddagen & blir där till kvällen. Bjudna på middag också, tacos! Det är så sjukt gott ju. 


Och så är ju jag som jag är.. Köpte ett nytt läppglans senast vi var på Birsta, och igår (trapphuset? utanför?) tappade jag det men såg inte, men det gjorde Emil! Så jag öppnade jackfickan och la det där, och när vi kommit till studion någon timme senare var det borta! Wtf tänkte jag, stog med handen i fickan en minut och bara letade bland alla saker, sen i andra fickan. Helt borta? Hoppas det ligger i bilen. Har inte Emil kollat där nu kollar jag imorgon.. Har ju förfan tillomed dragkedja på fickorna som jag drar ner. Hur gick det till? Tummen upp! 


Nu är det förberedning för matlagning som gäller, & ringa baby för att höra om han är påväg. Korv & köttbullar och potatismos till middag - med tillbehör! Jävligt fin meny idag. 

Av Sandra - 27 januari 2011 12:21

Har en jättefin diskhög att ta tag i, ska det nu.


VILL HA, så fina kissar!


  

Ellerhur?????????? Man blir ju kär o galen. Typiskt mig, men världens finaste djur. Behöver jag säga att jag älskar katter? Klart bättre än hundar. Katt-djur överhuvudtaget. Typ tigrar, lejon, pumor osvosv, vackra!


Något annat vackert: 


  

En missbildad kisse. Haahaha!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards