Alla inlägg under september 2011

Av Sandra - 30 september 2011 17:05

Ja hej hej! Här inne ekar det som vanligt.. så tänkte skriva lite bara för att fylla tomrummet, hehe. Veckan har varit bra, minns inte vad som hänt? ingenting utöver det vanliga då alltså. Eller jag orkar bara inte tänka, kanske har det hänt vääärldens grej bara att min hjärna inte orkar tänka så långt.


Men iallafall, igår när jag & Emil kom hem från Sollefteå skulle vi åka och köpa korvbröd, french hot dog bröd men det finns ju fan ingenstans! Så tillslut hamnade vi på ica kvantum, var tydligen kundkväll haha, och inte fan är vi det.. Men det var mysigt, kände mig som en pensionär när vi gick runt bland alla andra medelålders människor. Men det var roligt endå! Fick en goodiebag på slutet med en massa saker, he he.  Måste nog dit på nästa kundkväll, när nu den är?! haaha. 

Nu ska jag  titta på grey´s och sen ikväll är det idol och annat bra på tvn :D myskväll med mig själv, för emil jobbar :( 



Tänk om man skulle bada och så träffar man en sånhär, jag skulle typ...dö

 



Av Sandra - 24 september 2011 12:46

Ännu en av många lördagar man vaknar & inte är bakis, hehe. Tycker verkligen inte synd om alla som vaknat och mår skit. Igår lagade Emil en skitgod middag, 

och jag orkade inte allt så det som var över blev min lunch nyss, fisk & potatis, jävligt gott. Har inte kunnat sova inatt, fattar inte varför? Somnade på 3 röda på kvällen men inatt låg jag bara och snurrade runt sjukt klarvaken i flera timmar. WTF? 


Klockan 16 är det dags att tralla till jobbet, så innan dess ska jag ligga under 

täcket och värma mig för jag fryser ihjäl just nu. Egentligen skulle jag ut och

köpa balsam, men det får vänta. Får klara mig på lillklicken som finns kvar.

Nu blire täcket!! sååååå vi hörs! 



Av Sandra - 22 september 2011 17:30

Har inte haft lust alls att skriva någonting på lääänge, knappt så lusten finns

nu heller, har inte ens haft lust att sitta vid datorn men iallafall.. Idag hade jag tvättstugan från kl 12 till nu, har fan tvättat non-stop! 9 eller 10 maskiner vart de, daaamn va skitkläder vi måste haft! Nu har vi kläder på varje ledig yta här hemma.. Don´t like it! Meeene det måste ju torka.


Nu måste jag fan äta, sen renbädda sängen & mysa ner mig där.

Kl 21 slutar min man :) 


Fina ringen jag fick av baby förra veckan ♥

dålig bild men det är en ring från Kenzas kollektion, änglavingar i silver. 

 






   

Av Sandra - 12 september 2011 11:31

Nu har jag vaknat & duschat. Tänkte bara passa på att skriva lite nu när jag håller på med min ansiktsmask. Sen måste jag hitta några kläder att ha idag. Ska tydligen bli en liten överraskning ikväll som Emil klurat på. Spännande! 


Hela helgen gick åt till jobb iallafall och det gick bra som vanligt! :)




Av Sandra - 8 september 2011 14:15

Imorse var jag vaken tiiidigt, kl 4.. Skulle faktiskt upp halv 6 för

att jobba men klockan 4 vaknade jag & kunde inte somna om..

Jävligt drygt faktiskt. När man verkligen vill sova men det går inte!


Nånting som jag & Emil ofta har problem med är vad vi ska äta till middag, 

haha. Det hade säkert varit annorlunda om man hade bott ensam, äta 

nudlar och lättlagat, inte för jag äter nudlar men alla andra verkar ju göra det!

Men iallafall så är det ofta ett stort problem för oss, man orkar inte laga värsta

måltiden bara för man är två men inte heller bara äta sånt som går på 2 röda.

Men igår bestämde vi även denna kvälls middag & även det vi ska äta imorgon. 

SKÖNT för då slapp man klura på det.. Kan ju ta timmar det. Så ikväll blir det

våran special kyckling som jag ska förbereda NU! 


Av Sandra - 7 september 2011 13:07

Denna daaag denna dag.. Märks det att de är höst nu? spöregn & storm om vartannat. Och det känns också, i kroppen! Man blir ju så sjukt slö.. Samtidigt så är det väldigt mysigt också, dehär vädret, om man hade någon att mysa med. Det har jag  ju men inte just nu, för han kommer hem ikväll! Fan då.. Kanske blir en film för mig själv, får se om jag håller mig vaken. Min kropp är helt tvärtemot mig!

Kanske håller på att bli dunderförkyld? naah hoppas inte, ska jobba fre- lördag, behöver alla krafter. 


I söndags såg vi HOPP, haha. Den tyckte vi va skitbra!


 

Av Sandra - 6 september 2011 18:57

MED MIN ÄÄÄLSKLING. 10 månader & en dag idag faktiskt.. HELT UUUNDERBART. ååååh i love my babyyyyy. 


Har varit i Birsta idag, shoppat! Dock var jag tvungen att stoppa mig 

själv där på slutet, eftersom det inte är som på den gamla goa tiden, 

när man fick studiebidrag & pengar av pappa, gratis mat på bordet & kunde

spendera alla pengar på kläder. så måste man ha veta att man överlever

tills nästa gång man får pengar, vuxen kallas det. Ibland vill jag vara liten ( typ 5 jordsnurr) igen, fast det är ju ganska skönt att få göra vad man vill utan att ha föräldrar som håller koll på en hela tiden ; ) 

   


Iallafall, så har jag känt mig väääldigt långt borta idag, inte för jag varit i 

Sundsvall utan för att min hjärna har varit så seg, helt off. Huvudvärk, sovit dåligt inatt, vaknade av ingenting halv 6, även fast jag hade ställt alarm lite efter 6 för ett samtal.. Och pissväder på det. Och vääärmen som kom efteråt, sådär kvavt.. skönt att bara ta det lugnt nu! Nu ska jag BADA :D 

Av Sandra - 2 september 2011 16:45

Egentligen är jag så less på bullar nu så jag vill spy så fort jag ser en, 

men idag är sista dagen jag bakar. Ska ge bort dom så ingenting vi 

ska ha själva, får inte in mer i frysen nu! Fick veta imorse att det blir

jobb även söndag, vilket inte gör mig någonting alls. =) nu ska jag baka

ut degen, sen middag, vi som har så mycket hemma? förutom bullar 

då menar jag.. HAHA.

Hores & slynes! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards