Alla inlägg under mars 2011

Av Sandra - 31 mars 2011 09:26

Ombytta roller för oss igår, inte jag som somnade först denna gång haha.. ovanligt. Men Emil behövde ett försprång så de fick han. Födelsedagsfirande igår, en kvällsöl hemma i sängen och ZzZzzZzz hela natten. Idag åker vi till Bollsta som vanligt, men innan ska vi åka iväg och fixa en sak till Emils pappa :) Imorgon ska vi med till studion och hålla på med min gaddning. Men först - låta kroppen arbeta några timmar. 




Installerar Beach-figur 2011. Vänta ...
█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

System error, please try again next year........


Av Sandra - 30 mars 2011 10:00

Öppnade balkongdörren imorse, fyfaaan vad kallt det är ute tycker jag.. och endå är det bara -4 såg jag nu på nätet, det är ju ingenting när man tänker på att det var inte allt för längesen det var -30.. Men endå..! Man vänjer sig otroligt snabbt.. Idag ska vi till Bollsta som vanligt, och sen mitt i allt åker vi till Emma och lunchar med henne. Sen tillbaka till rivningen och sen när vi är klara med det åker vi till Sel och äter tårta för svärfar fyller år! :) 

Av Sandra - 29 mars 2011 09:00

Det här är helt klart den bästa träningen.. Man ser resultat på bara några dagar! Men imorgon ska vi äta tårta eftersom Emils pappa fyller år :) då kom lillbulan fram igen.. Idag blir det mer träning, ska gå till Emmas crib mitt i allt och ge kissarna mat & lämna nyckeln. 


Drömde om att vi var utomlands inatt, fast att jag och Emil skulle komma senare men då följde hans pappa med oss för att se så vi inte kom vilse (?)han skulle åka hem direkt efteråt igen.. så hyrde vi en Dolmus (eller heter det så??) en taxi i turkland iallafall. Så körde Emil och sen stannade vi i öknen, glömde Ove på platsen och körde därifrån, så jäkla taskigt.. Och Emil hade tanka full tank i dendär och vi skulle bara åka någon mil.. vilken fail. och så hände massa annat haha. Resfeber? Ojaa-a. TYDLIGT DET!

Av Sandra - 28 mars 2011 09:05

Helgen har gått foooort, vi har inte gjort så mycket.. Jobbat & tagit det lugnt på kvällarna. Idag & imorgon ska jag ge Emmas katter mat & ta bort bajs.


Längtar längtar lääängtar till la playa..  

Av Sandra - 25 mars 2011 17:39

Önskar jag kunde säga "Äntligen fredag" men denna helg spelar det fan ingen roll.. Vi kommer endå ha fullt upp imorgon, och på söndag. Idag tog vi lunch och åkte till Sylos, bara för att liksom. Så sjukt mätt fortfarande, tror det kommer hålla i sig ett bra tag till. Har min bästa vän Loka-flaskan brevid mig, vatten är endå godast! Snart kommer min goding hem, skön-t. Så kan vi inbilla oss hur jäkla skönt det faktiskt är med fredag.. så hade det lika gärna kunnat vara tisdag ;PpPpPpPPpPp


Är sugen på nya skor. Typ dom här, riktigt flashiga. Snart påsk också, riktigt kyckling-gula & fina. 

 

Av Sandra - 25 mars 2011 09:32

Vi fick plats med rövarna på bion igår, filmen motsvarade mina förväntningar, tur de..! Det enda som störde mig var 1: Att dem säger att bion börjar 19, men då kan dom ju fan hålla det också, och inte 19.15 Folk är så puckade att de kommer liksom 18.55 och även senare.. Varför öppnar de inte kassan tidigare och stänger tidigare då så de håller tids-schemat? 

2: Dåligt ljud. 

3: Tanten brevid mig. Alltså haha, och det är hemskt på nåt sätt att gå på bio där sk.a muppar är med och så är det massa sånna i publiken också.. :/ Men de va en söt film, Kristina va min favorit! Vi hade iallafall mysigt igår.. 



Mtv

Av Sandra - 24 mars 2011 12:00

Jag är mest hungrig.. Men valde den lättare vägen nu och äter choklad istället för mackor, illa snaddan, illa! Måste ta fram nål & tråd, jobbigt.. Allt känns jobbigt idag. Längtar mest bara till att Emil kommer hem, förmodligen ska vi på bio ikväll om det finns platser över. Äntligen får jag se min lingon-film!! 


Imorse vaknade jag, kollade på klockan och den var 07.14 ALLTSÅ exakt samma tid som igår när jag kollade första gången.. creepy. Har ni tänkt på hur många artister som gör låtar ihop nu? nu är det alltid blabla feat blabla. Det är till 99% väldigt bra låtar, så ingen diss på det. Undra hur det hade varit om typ Kiss & Metallica hade gjort en låt tillsammans.. Eller några andra förr i tiden, haha. :) 



   

Av Sandra - 23 mars 2011 07:44

Jag vaknade med solen i ögonen.. trodde klockan skulle ringa vilken sekund som helst (den var ställd på o9.oo), men den ringde aldrig, så kollade på klockan, kvart över 7, haha.. Idag ska vi riva & sen åka till studion, Emils pappa har avsatt tid för att Emil ska gadda sig och komma en bit med sina gaddningar, helst så mycket som möjligt innan vi åker till utlandet. Och så måste vi även göra klart min.. :) 


Vi funderar på att gå på bio imorgon, får la seee hure blir. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards