Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

regn - nöörd.

Av Sandra - 18 oktober 2011 19:45

Shit vilken nörd jag varit idag, men det får man vara när det

varit så dåligt väder som det varit heeela dagen! Skulle ju

egentligen gått ut & köpt mjök men peppen på det när det

spöregnar? nja! Men nu är det tv som är nr1, för det är 

outsiders snart, om människor som bor mitt ute i skogen

osv haha! Har varit så dålig på att äta idag eftersom man 

aldrig blir hungrig när man sitter stilla, så kompenserar 

det med popcorn, fan va gott! Va ute och tog lite frisk luft, 

(med en cigg!) måste bara säga att vi köpte de nya marlboro

för någon dag sen, dem smakar helt normalt först men man

ska trycka på dom så börjar dom smaka menthol! Haha vi 

fattade ingenting i affären så vi blev nyfikna och var tvugna 

att testa :D 


Natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 10 juni 2012 10:32

Nu skiter jag i bloggplatsen.se och går tillbaka till blogg.se! helt värdelöst att de inte kommit ut med ngn app ännu, bloggar ju aldrig från datorn (förutom nu!) så nu är min andra blogg helt färsk och måste finas upp lite grann men iallafall : ...

Av Sandra - 27 februari 2012 10:57

Haft en mysig helg, inte allt för mycke som hänt men det har varit sjukt skönt! Just nu sitter jag sista minutrarna av lunchrasten, slutar om 2 h såatt! Dags att flyttpacka lite mer, måste ta tag i mitt berg av kläder och rensa & även lägga ner det j...

Av Sandra - 24 februari 2012 22:58

Just nu ligger vi bara i sängen och gör nada, emil ser film men de gör inte jag! Har jobbat några timmar idag och så har vi faktiskt tagit en liten roadtrip ;d fick med oss emma hem också :) ...

Av Sandra - 23 februari 2012 13:57

Men hejsan, längesen eller? Har hänt en hel del nu senaste månaderna. Och snart äntligen lämnar vi  källgatan, lägenheten & våra psykgrannar och flyttar till ett bättre ställe, vårat hus! Det är exakt 2 veckor kvar nu, och vi har redan packat ner...

Av Sandra - 22 november 2011 22:00

I lördags var vi ju på bio i Sundsvall med Elin & Jimmy,  skit bra film såg vi iallafall. Jobbade morgonpass & sen direkt hem för att duscha innan vi åkte till härnösand :)   & idag har vi haft mini-julafton här hemma, haha. Julmat & sen åk...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards